Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Wednesday, July 9, 2008

Bedebuk!

tau x?.. tghari tadi, meneman Fit ke banks.. yes banks.. bukan tyra banks tapi banks.. sb sudah pegi sangat bnyk banks.. dulu masa skolah plural mesti tambah s.. heheheh..

1st g bank islam.. saja nk tanya pasal personal loan.. sangat leceh,ok?!.. skang ni gurantor punya document submission pun sama cam pemohon punya document,ok?!.. nk kena bagi offer letter original lah.. slip gaji 3bulan lah.. mesti kerja ngan govt ataupun public listed companylah.. gaji mesti lebih RM2,000,ok?! bukan the applicant tapi the gurantor tu.. gaji mesti tidak kurang dari RM2k,ok?! pastu g EON bank lak.. Fit nk bayar keta dia.. sesudah itu g RHB lak.. xbeng ke?!

Tapi yang syok nya Fit blanja mkn tghari kt Kg Baru.. alaa.. yang kt tepi stadium tu.. sbnanya teringat Ikmal beriya2 kata ayam kampung kt gerai yang hujung skali tu sangat sedap.. tapi saya rasa xdelah sedap sangat.. ok jelah.. tapi tidak. beriya noo Ikmal kata sedap. dah tu saya kata lah kt dia.. cuba mkn yang kt tengah pulak betul ke yang hujung tu paling sedap.. xmau lak dia.. tu yang saya ajak Fit mkn kt kg baru tu.. tapi buleh?.. akhirnya saya mkn ikan keli bakar..! hahahaha...

Balik tu, Fit parking keta kt cabanna inn.. so, kenalah meng'cross'kan diri ngan menapak balik ke office.. dalam terhegeh2 berjalan tu ternmpk lah satu mamat kiut anak hj Mazlan.. wah wah wahhhh!! Sangat kiut,ok?! dan sangat berbudi bahasa, sopan, kelakar dan segala2nya lah!.. tapi seperti biasa saya akan purak2 kurak2 xnmpk dialah.. kekonon tgh sebok berborak smpi xperasan dialah.. ohhh!!! sangat gatal ok.. tau dek Ikmal harus dia kurung aku dalam rumah..

Mamat cute tu pun dah lepas.. tgh excited bercerita ngan Fit pasal budak tu tetiba..

bedebuk!

Buleh saya jatuh terpeot.. hieeeee... beng betullah!!!

Malu gile ok?! tapi buat2 xmalu je jln menonong.. dahlah kt jln seberang tu tgh jem.. kompom2 dorang nmpk dan tgh syok mengelakkan saya,kan?.. hieeee!.. berani gelaklah depan aku.. klu nk mati kena pijak!

Maluuuuuuuunya!

Tulah derhaka lagi kt laki sendiri!!!

No comments: