Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Friday, August 1, 2008

Psycho is out there!

Tau x?.. psycho x psycho?.. ada minah sekor kt opis ni, meroyan.. tetiba je marah saya sb xajak dia klua mkn sama2..
eh,helo?!!!..
apsal aku lak yang menjadi mangsanya?!
tidakkkkkkk aaaaaaa!
saya mg pantang 18 keturunan lah, kena marah xpasal2.. especially klu bkn salah saya.. kang kyuubi saya klua kang.. hah, xpasal..
Yelah2.. saya citelah ni.. xsabar2 betul.. rakus. Cuba bawak bersabar sikit.. kamu ni macam makcik kt sebelah rumah saya je.. gosssssip je kejanya.. cuba bawak berzikir skit..
**IDA!!!!!!!**
ok ok..
xde.. macam ni.. benda ni jadi sehari sebelum smlm.. kelmarin lah tu (belum tukar lagi, jgn nk pandai2.. babap nti).. kteorg klua mkn beramai2, dekat je. kt cafe 9.. kt dlm bangunan ni jugak.. pastu ttba je teringat, eh K Zura xajak k Jad ke?.. sb k Zura dok kt seblah tempat k Jad.. tapi k Zura kata tadi dia dah ajak, dia ckp kt k Jad kteorg mungkin.. MUNGKIN akan makan kt cafe 9.. pastu K Jad cam xselera je nk mkn kt situ.. K Jad kata apa2hal page lah dia kt atas..
Tapi cam biasa le opis ni, klu nk buat satu2 benda tu.. berkurun! nk kena ada sorang yang jadi tukang paksa.. tukang gerak.. baru lah bergerak.. klu x.. agaknya smpi balik pun xmkn2 lagi..
Cubalah imagine.. itu baru nk ajak mkn.. cuba pikio klu nk suruh buat keja,camne?.. bukan berkurun.. ber ber ber entah menda lah hah!..

Dah tu, klu dah kena mnunggu dari satu Nabi ke satu Nabi.. sudahnya, drp kenyang terus jadi lapar.. drp rilek terus rasa nk mkn org.. sudahnya.. menonong jelah g mkn.. dah xingat sesapa dah..

Bila dah abis mkn, balik opis, ttba je K Jad tepon.. Da, awk ktne?.. Ala k Jad, org dah ada kt opis dah.. Hah?.. g mkn xajak pun.. ??.. K Zura kata dia dah tanya awk, dia ada bgtau awk,kan?.. kata nk mkn kt cafe 9.. dia kata awk cam xsuka je nk mkn kt cafe 9.. Eh, mnada!! dia xckp apa pun.. dia cuma kata nti apa2hal dia call akak.. LOH?!! nk buat camne..? xdapek lah nk nolong kak.. Hm,lantak ah korang..!! pastu dia letak tepon..

PULAK?!!!! Kenapa AKU dipersalahkan..? kenapa?! kenapa tidak disalahkan K Zura yang duduk kt seblah dia tu yang xmgajak dia?.. KENAPA??!! Why God!!! WHY WHY WHY?!!!!
Memula tu kekononnya saya nk buat rilek.. buat bertenang.. cam hebatlah dapat meng handle situasi ni dengan tenang.. cam bagus2lah..

tapi tanpa saya sedari badan saya mula mngalami perubahan hormon.. darah dipam dengan lebih cepat ke seluruh badan.. warna kulit sedikit berubah kehijauan.. eh helo bukan nk tukar jadi katak lah.. tukar jadi INCREDIBLE HULK!

Waaarrrgh!!!!!!!! Ni teman xgemo nih!!! Sakitnya hati!!!
Xbuleh jadi nih!!!

K NIZA!.. awk tau.. sok sek sok sek.. gosip gosip gosip.. sok sek sok sek..

haaaaaaaa.. leganya...

No comments: