Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Wednesday, November 19, 2008

wt...?



Ada satu hari hari tu.. saya baru balik dari keja.. cam penat skit ah.. saya pun baring2lah.. pastu tetido lak.. ZZZzzZZZZ..


Tgh syok2 tdo.. entah camne saya terjaga.. bila bukak mata saya nmpk hamba Allah ni tgh jegil mata kt saya.. I was like.. wt...? Saya mg camtu.. saya akan blur bila baru bgn tdo.. Otak saya ni mg lmbt skit nk berfungsi.. cam boss dia lah.. slow.


Kemudiannya baru saya tau.. ada bebudak g baling batu kt keta saya.. pastu lari. Hamba Allah ni sakit hati.. tapi masalah problem nya.. dia marah kt saya tu kenapa?.. bukan ke dia seharusnya bersimpati terhadap saya disebabkan keta saya yg dibaling batu.. bukan ke? Keta tu keta sapa sebnanya?.. keta dia ke? keta saya?.. Rasanya Kancil WKL7836 tu saya yang punya..


sudahnya kteorg xbercakap dah 3hari termasuk harini..


WT...?!!!

No comments: