Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Monday, February 23, 2009

Gila Meroyan..!

Pandanglaaaaaahh.. lihatlaah.. muahaha.. meroyan.. saya beli kasut2 ni kt Giant, Tmn Permata.. murah doooh!



~ yang ni rm2.99 ~

~ yang ni mahal skit.. RM5 hengget! ~

~ yang ni murah gak.. RM2.99 ~

Dulu saya hanya akan beli kasut dari Nose sahaja.. SAHAJA!.. ye. saya tau kasut Nose tu bukannya mahal sangat.. tapi PEDULIK! bagi saya mahal tau! lagipun Nose punya pattern cantik2.. saya sangat SUKA! dan saya suka yang heel nya lebih dari 2.5" sebabnya saya ni dah lah kemetot.. so bila pakai heel yang tinggi2.. nampak le cam Amber Chia sket.. lagipun kaki pun nmpk cam comei je bila pakai heel tinggi2 ni.. klu pakai yang flat atau yg rendah2.. kakiku dahlah debab.. lagi nmpk cam terpenyek je.. me don't like! xvogue gitu..

Akan tatapi, semenjak 2menjak ekonomi merundum tiunggggg kebabom.. apatah lagi pinggangku asyik sakit2 je.. saya dah mula beli kasut yang murah2 dan yang rendah2.. terpaksalah kakiku menerima hakikat yang dia tu sebenanya tembam.. ala, dear.. u just don't bother what others say about u.. u r what u r, i'll always love u, no matter what! waaah.. tuannya xnk ngaku lagi tu.. dasar deeb**! heheh..

Tapi tengoklah.. kiut,kan? xkira le murah ke hapa?.. janji kiut,kan? and surprisingly, they're very comfortable.. betulll.. sb material cam getah tau.. except for the gold one.. lagipun, klu rusak pun.. beli jelah yang baru,kan?! muahaha..

makcik kayooo!

No comments: