Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Saturday, March 28, 2009

Bday Anak Wati kt KFC Klang Lama

Kali ni xde benda nk cite sangat.. yang banyk nya gambo.. tengok je le,ye?.

Event: Bday Anak Wati kt KFC Klang Lama

Venue: KFC Klang Lama ( halooo?!.. brapa kali mau ulang.. we get it already lah! ayoooo.. )

Date: One fine day in year 2009 ( typical me.. sebna umur saya 80tahun.. tapi lambat register.. tu yang dapat diskaun jadi 29tahun.. muahahah!.. )


~ POYO!.. amik gambar sendiri tgh org ramai2.. pastu buat muka cam kekonon org amik gmbo dia le.. perasan hensem! ~
~ malulah tu.. amik dari bawah meja lak.. ~

~ kakak yang maintain kiut.. tapi dalam gambar ni nmpk cam dah anak dara dah.. cam dah besar sangat lah tuuu.. ~


~ TENGOK!! betul x saya ckp.. mg poyo lah!.. buleh buat muka xperasan padahal amik gmbr sendiri ~


~ dek kesian ppoyo sensorang.. saya amik le gambo dia.. ~


~ EeeeeeeTiiiiieeeeee!.. eh ada org amik gambar rupanya.. POYO! ~


~ kakak!! kakak yang baru lepas nangis sebab rasa segan yang amat sangat disebabkan org yang bnyk memberi perhatian kepadanya.. ya.. sepupu saya mg tinggal kt gua.. xpenah bergaul ngan org.. ~


~ Abalong.. dalam cubaan menjadi Mr Bean Msia.. ~

We didn't stay long.. bila org dah bnyk balik.. saya pun balik.. bbdak ni pun cam dah boring je.. sori Tie.. Next time kite dating,k? Bye..

No comments: