Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Saturday, December 26, 2009

Saya baru perasan..

saya xreti nk eja ' Christmas '.. gile sengal.. yang tadi tu pun siap refer kt page mana entah.. ini bukan main2 tau.. ini betul2 kejadian.. sila percaya..

xsangka betul.. buleh tahan gak saya punya sengal,ek?.. xtahan..!!! klu tau dek cekgu English masa sekolah dulu.. mesti dia keciwa lalu membuat terjunan tiruk dari KLCC ni.. adoiyaiii laaa.. hahaha..

anywaysssssss...

how is everybody Xmas?.. ok?.. saya?.. saya manada celebrate.. just enjoying the holiday je lah.. xkemana pun.. g tgk nenek je tadi.. hari ni pun.. xleh nk kemana sb ada sedara buat majlis cukur jambul.. ala dekat2 rumah sini jugak.. esoknya pulak, adik dia bertunang..

Hmmm.. I wish I could go somewhere nice for a good long holiday..




Beach Scene, Tropics, Pacific ocean photo


tambah lagi dapat pegi ngan lakik gue.. g KK ke?..




Relaxation on the tropical beach. photo

~ haruslah perasan posing ini macam klu g tepi laut.. muhahahaha ~

syoookkk nyaaaaa!!! huhuhuhuhuh.. tapinyaaa....! kenalah kumpul duit bnyk.. ngan ticketnya.. ngan hotelnya.. duit blanja lagi.. alahaiii.. berangan jelah akak dek nooooonnnnn..

buleh ke travel tp xyah guna duit bebanyak.. buleh ke? acane,ek?.. ada jalan???

Hmmm..

2 comments:

Syima Syaz said...

ade jln....ade...ade...
JLAN KAKI..hehehehe
HAPPY HOLIDAY

Chic Mont said...

JALAN KAKI?!!!! humph!! g pasar, bulehlah jln kaki.. klu nk cuti kt pasar buat apa?!!! xfeel omputeh langsung!!! xmoh!