Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Sunday, February 6, 2011

Oh! Saya tgh layan cite korea baru kot..

Tajuknya.. Personal Taste.. Ttba ( hahahah.. buleh ke ttba je?? ) ada scene ni..


Scene ni nama dia scene-heroin-dia-sengih-sengih-kasi-panas-hati-sesiapa-saja-yang-menengok-sampai-rasa-nak-bakar-je-lap-top-nih..!! 


Tuan Director.. perlukah dimasukkan scene ni?? saya rasa cam xperlu je..  klu dikeluarkan scene ni pun xmerosakkan jalan cerita langsung.. malahan dapat menyelamatkan screen laptop dari panahan makrifat yang  saya bagi kt heroin tu disebabkan kejelessan yang xterhingga ni..

Dan.. Klu saya ugut xnk tgk cite ni smpi habis, rasa2 Tuan Director nk tarik balik scene ni x? ke nk pinjamkan saya hero tu supaya dia buleh membuat lakonan semula ngan saya??? 


Hik hik hik.. *** malulah*** hik hik..

No comments: