Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Saturday, January 31, 2009

Berjalan2 di JJ AU2

hari tu.. entah bila2 entah dah xingat.. saja je lah nk jalan2.. ingatkan nk shopping le sikit.. memula tu menuju ke JJ, Alpha Angle.. tapi ttba je teringat apalah salahnya klu ke JJ, AU2.. org sebok bercerita, saya nganga jelah mendengarnya.. Lagipun saya yang drive,ye x?.. yang lain ngikut jelah,kan? walaupun xrela.. muahahaha..

Saya parking kt bawah.. kan JJ ni baru bukak maka bnyk le lagi parking spacenya.. klu dah lama2.. jadi le mcm JJ Alpha Angle gak.. naik2 je ada taman.. cantikk.. saya suka..

Tapi first2.. mesti lah tambah tenaga dulu.. MAKAAAAANNN!!.. mkn kt food court dia.. tapi perut cam kenyang lagi.. sebelum tu dah singgah kt kedai roti dia.. mak pun xde selera gak nk mkn.. tadi beriya nk mkn?!! bengkah?.. so kteorg minum jelah.. saya order ABC Durian.. mak order fruit jelly.. adik order nescafe panas.. xsyok sgtlah abc dia.. ice dia kasar2.. tapi disebabkan bnyk gile isi dia.. habis gaakk.. muahahah... ssambil tu mkn tat telur yang kteorg beli tadi.. syok gak kt situ.. ada playground kt tengah2 food court tu.. tapi bingit ya ampun!!!.. pastu ternampak ada budak pompuan sebelah mkn sushi.. hisyh sedap lah pulak tengok.. g le beli.. kt sebelah food court tu je.. ada kt supermarket JJ.. Yummy!!!

Dah settle.. gerak g nk cari baju kecik kt 1st floor.. tapi cam pening lah pulak dia gantung2 camtu.. cam xreti lak nk memilihnya.. tapi ada 2-3 pattern yang cam ok.. g le try.. tgh nk try mak lak nk g toilet.. pulak?!! kelam-kabut lah buat apa yang patut.. tapi klua je dia dah xde.. ah sudah!!.. dah xtahan sgt le org tua tu.. so saya pun g le toilet.. jauh gak toilet dia.. mana lak mak aku ni.. laju betul dia jalan.. guna ilmu ghaib ke apa? sampai kt toilet.. tgk xde org.. tanya cleaner kt situ pun dia xnmpk.. haruskah aku ke information counter dan bagitau mak aku dah hilang?!!.. oh tidaaaaaakkkkk!!!!

Xpe.. relax relax.. cari lagi dulu.. tepon adik.. rrupanya mak ada ngan adik.. fuhhh.. dia g staff toilet.. fuh legaaa.. xyah g repot.. hehehe..

Lepas tu dah xde mood dah nk shopping.. saya ajak dorang g JJ Alpha Angle.. dorang xnk lak.. pastu saja jln2 kt bawah.. nmpk lak ada org tu pinjam wheelchair kt info counter.. saya pun nk pinjam lah.. mak lak malu nk duduk.. dia kata org asyik tgk2 je.. ala mak.. sekadar nyanyi karaoke org xmintak autographlah!.. pastu saya paksa gak dia duduk..


~mak yang malu2 duduk kt wheelchair.. tgk camera pun xnk tgk~


~mkn errr.. minum kt food court dia~


~posing di depan JJ AU2~


Barulah syok.. jln2.. buleh siap racing lagik.. hehehe.. kt floor bawah.. ada bnyk kedai mkn.. tapi entah mcmne buleh terduduk kt splendid.. tapi korang xyah le g splendid tu.. harganya mahal.. kekonon nk ikut rate Secret Recipe.. tapinya rasa entah apa2 entah.. xup to secret recipe standard langsung! Pendek kata.. xyah g lah splendid.. xsplendid langsung!!

~posing ni namanya 'Da, ko nk order apa? xnk lah.. kenyang lagi'..~


~posing ni lak namanya 'eh sedap lak tgk korang mkn.. nk order jugak lah!'~


~ adik dan ice lemon teanya ~


~ makcik.. mee tu dah masak.. xyah masak lagi.. oh, yeke? makcik saje je nk test..~


~ dalam xnk2 mkn tu.. hambik.. order sampai 3! chicken sweet sour kot? lupa dah.. ngan kailan with oyster sauce ngan plain rice~



~ chicken cop with black pepper sauce and plain rice.. adik punya order ~



~ mee sup ni rm17 ke? rm19? mahal nk mamp!!!! ~


~ sebelum balik posing lagik ~

2 comments:

Mrs. EryNz said...

Jumpa JUgak J.Jusco hasil dr arahan tunjuk jalan dr caye.. hehehhe
cyayok.. cyayok!!

Chic Mont said...

iyo.. tq tq..