Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Wednesday, January 14, 2009

Mari mengaji..

Humm.. kesianlah kt mak saya.. dia boring dok rumah sorang2.. smlm saya layan dia, tepon rancangan 'Kalam Suci'.. Ala.. rancangan yang mengaji tu.. pastu ustaz tu komen bacaan dorang.. yang tu lah..

Dia excited.. beriya2 practice sementara saya tepon.. siap pinjam phone adik nk amik video nanti mak baca.. imagine le?.. kanan pegang tepon saya sambil redail2redail.. kiri pegang phone adik nk amik video muka mak lah nanti.. xde cameraman lain yang buleh buat cam saya.. heheheh..

saya tepon tepon tepon tepon tepon tepon tepon tepon.. ringging nya beriya.. xdapat2.. dorang nicabut wayar tepon ke aapa? ke dah pecah tepon dorg tu?.. udahnya.. smpi lah habis rancangan pun xdapat2..

Sian tgk muka mak saya.. hummm... hampa sungguh.. Xpelah mak,ya?.. kite cuba lagi minggu depan ek?

Malamnya, mak cite kt adik. Dia kata beriya kteorg ( kteorg????? SAYA tau?! saya?! mcm nk patah dah jari saya menekan redail2 tu.. dia lak nak amik nama.. waaahh derhaka sungguh.. itupun nk berkira.. itu baru pasal redail je tu.. belum pasal duit lagi.. kena panah petir aku.. Ya Allah ko ampun kan lah dosa aku.. Amiiinnn ) tepon. xdapat2.. pastu adik saya tanya.. bila mak tepon?.. petang tadi le, masa kakak ko balik keja.. Petang?.. rasanya rancangan tu live.. mlm je kot?.. bukan petang.. itu mungkin ulangan kot?..

ULANGAN!!!!! ULANGAN!!!!!.. nak pecah tinge saya menepon.. ULANGAN!!!

Hampeh!

No comments: