Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Tuesday, October 13, 2009

lagu ni dah lama dah..

dulu saya suka sgt nyanyi lagu ni.. tapi saya xkenal penyanyi dia.. tapi saya tau nama dia.. saya tau agnes monica yang nyanyi ngan ahmad dhani.. tapi masa tu saya xkenal agnes.. saya cuma kenal ahmad dhani je..

hahaha.. paham x? maaflah.. saya mg ada keturunan kelly clarkson skit..tu yang berbelit ckp.. hahhaa..

ok ok.. let me explain.. i like this so song so much because the lyric is very simple and yet the message.. the feeling it carries is very deep and heavy.. you don't have to crack you head to understand and enjoy it..

sooooo.. cite bnyk pun xguna.. enjoy, people!!!


" Bagaimana caranya untuk agar kau mengerti bahawa aku rindu.. bagaimana caranya untuk agar kau mengerti bahawa aku cinta.. masihkah mungkin hati mu berkenan menerima hatiku untuk mu.. cintaku sedalam samudra.. setinggi langit di angkasa kepadamu.. cintaku sebesar dunia.. seluas jagat raya ini kepadamu.. bagaimana caranya untuk agar kau mengerti bahawa aku rindu.. bagaimana caranya untuk agar kau mengerti bahawa aku cinta.. masihkah mungkin hatimu berkenan.. menerima hatiku untukmu.. cintaku sedalam samudra.. setinggi langit di angkasa kepadamu.. cintaku sebesar dunia.. seluas jagat raya ini kepadamu.. oooo.. kepadamu.. bagaimana caranya agar kau mengerti bahawa aku mencintaimu.. selamanya.. bagaimana caranya agar kau mengerti bahawa aku merinduimu.. selamanya.. cintaku sedalam samudra.. setinggi langit di angkasa kepadamu.. "

No comments: