Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Wednesday, October 28, 2009

Lama gile weeeehh..

saya xupdate blog saya.. sb skang ni saya dah leka ngan FB.. jaga kebun.. jaga cafe.. main mafiawars.. p/s: kot2 sapa nk add saya jadi neighbour.. silakannnnn.. pastu usik2 org sana.. usik2 org sini..

Entahlah.. saya lebih comfortable ngan fb.. mungkin sb kt fb, org2nya sy kenal,kan?
Lagipun saya ni xreti nk bercerita sgt.. kt fb, kite cuma tulis ala kadar je.. tp klu kt blog, kena cite panjang lebar.. kekadang rasa semangat gile nk menulis, tapi bila tgh2 tulis tu kang.. ttba je nk cam malas pulak.. itu yang kekadang ending cam hampeh.. macam ko bawak keta 200km/j.. pastu tteba je ko brake dan.. ttiba je ko nk berenti dan2 tu jugak.. mau xkena hentak ngan keta belakang???!!.. hmm.. macam tulah..

sama lah cam skang.. ttba je nk habis kt sini.. Buleh?!!!

Hahahahaha.. SUKE!

2 comments:

zie.. said...

wahh.. meh id. org add kat fb :P

Chic Mont said...

ID?.. xtaulah.. cuba cari nor sharida abdul jalil.. xpun email address saya .. sharida_takuya@yahoo.co.uk