Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Friday, January 1, 2010

Entahlah..

xtau knp..lately.. saya sl rindu kt lakik saya.. uhuk.. uhuk..

klu dah jadi lakik yang sah,kan bagus?.. buleh ahag2.. buleh gomol2.. ( gomol2??!!! hahahha )..

mak pun sl marah sy.. dia sl ckp hari2 jumpa pun sebok nk rindu2..

hahahah gile!!.. xkejadahnya mak sy nk ckp camtu.. xkejadahnya jugak saya nk bagitau kt mak yg saya lindu kt tayang taye.. nk kena bunuh??!! hahahaha..

xdelah.. mak saya sl ckp kt adik saya ( note: adik saya mg sangat suke klua dating.. gile babas!!! dia seorang pendating tegar!..).. tiap2 hari jumpa kt opis pun masih nk klua dating..

tapi,kan?.. org2 tua ni xpaham.. kt opis kite concentrate buat keja opis lah ( konon... ).. manada masa nk bergedik2 ngan lakik sendirik.. kot ye pun gedik nk bermanja2 ngan lakik sendirik kt opis.. harus bos pun gedik bagi ko notis berenti 24jam!!! NAK?!!

itu hal adik saya.. tapi sayo nih?? lagi le teruk.. lakik saya xnk klua ngan saya langsung.. huuhuhu..

mglah dia hari2 amik saya.. hantar saya g opis.. tapinya.. bila hujung minggu ke?.. xpernahnyalah reti nk ngajak g tgk wayang ke?.. main bowling ke?.. jln2 kt ttwangsa ke?.. lepak2 kt mana2 ke?.. sedey lah.. kkdang tu kronik sgt sb smpi dah rasa cam nk putus je.. nasib baiklah.. pendam2.. buat2 lupa.. buat2 pikir yang positive2 aje..

smpikan hari tu saya ajak dia mkn prosperity burger.. buleh dia suruh saya tapau je.. humph!!! klu tapau, xyah lah tunggu dia.. anytime saya buleh order delivery..

skang ni hati saya sl berbelah-bagi.. nk stay ke?.. xnk? nk continue ke xnk?.. dengan relationship ni.. sb saya pernah terbaca klu kite dah decide utk hidup seumur hidup dengan seseorang tu..kite kena tanya diri kite balik.. apa perangai buruk dia yang kite xberkenan?.. dan tanya lagi.. buleh ke kite bertahan dengan perangai buruk dia tu, seumur hidup kite?

saya pernah tanya soalan yang sama kt diri saya sendiri.. jawapannya.. saya xsanggup.. jadi?

patut ke saya tarik diri?

2 comments:

zie.. said...

jangannn ehehe..

apa kata buat istikharah.. mana tau kalau dia betul2 jodoh kita? haa dah terlepas :P kalau dia bukan pun, setidaknya tak rasa bersalah @ terkilan kemudian hari.. sbb kita tau Dia ada pilihan yg lagi baik utk kita :D

Chic Mont said...

tulaaah.. nk dibuang sayang.. sb tau dia betul2 ikhlas ngn sy.. tapi dia tu sengal lah.. mencik.. (tapi suka..) huhuhuh