Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Tuesday, November 29, 2011

Haish. Perut xok lg. Angin sengugut masih ligat lagi berputar. Cuma xsekerap pagi tadi. haish.

Masuk kali ni, dah 2x buat teh pekat. haish.

Jam baru pukul 4:02pm. Lagi 1jam 28minit, baru buleh balik. haish.

Tadi kan sy kata nak g Bank Islam,kan? Sy g. Ngan sahabat baik sy, Watie.

Adoi, lemb sangat lah!!! Xboleh nk blah! Padahal xdelah ramai sgt org.

Imagine~ No saya 2120. Sampai 2142 pun masih xdapat nak settle problem saya.

Nak kata kes saya ni susah sgt nk settle, xjugak. Solution nya, samaada resset  pin code balik or cuba cari kot ada masalah dengan akaun / kad. Tu je.

Dah xtahan dah saya g tanya, baru terhegeh2 nk buat. Nasib baik saya tanya, kalau x??? agaknya sampai bank tutup pun xsettle kes saya. Silap2, saya kena datang lagi sekali, esok. BANYAK CANTIK! Anduwae!

Dah lah g ni pun xsempat nk lunch. Ingat nak order Nando's delivery. Outlet paling dekat kat Petaling Street. System dorang closed pulak. Bila tanya mana outlet lain yg terdekat, dia blur. Bila tanya pasal yg kt Sg Wang. Dia kata xtermasuk dalam delivery area pulok.

Pulok! Kempunan lah mak nk makan telur tembakul. Huisyh!

Bila tanya Watie mau mkn apa? dia kata, xpe.

Xpe??? Knp?? Merajuk ke??? Bukan aku xnk beli weh. System dorang down, weh!

Haish.

L.A.P.A!

No comments: