Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Wednesday, May 13, 2009

Aku

Really..


Klu saya tgh sakit hati.. Klu saya tgh hangin.. jgnlah nk cuba2 tgur saya.. jgnlah masa ni ko nk sebok2 nk mengeratkan silaturrahim.. kang xpasal2 dpt hadiah percuma.. klu hadiah bercuti ke pangkor xpe gak.. ini hadiah lain.. sendiri2 paham sudahlah.. haaahhh.. kot masa time terima anugerah tu kang jgnlah nti sendiri pulak yang hangin..

So, tolonglah..


Klu ko dah datang lambat.. ko paham2 lagi ke?.. xkan nk kena bagitau lagi.. xkan ko xrasa bersalah langsung.. xkan ko xreti2 nk terus buat keja.. ni buleh ko g breakfast lagi.. pastu buleh lagi ko nk bertanya khabar kakak ko?!!!!


Ko ni xreti nk baca ke apa?.. ko xcheck appointment letter ko ke?.. masuk keja pukul 9 bukan 10.30!!! ke ko dah dinaikkan pangkat tapi aku xtau?!!


Senior kt sini pun satu.. bila aku ckp kang.. nmpk no aku ni hati busuk.. bila aku ngadu kang, nmpk nooo aku ni jahat.. tapi masalah problem nya.. aku gak yang kena!! apa2hal.. aku gak yang ko suruh!!.. kot ada briefing with dinner ke with lunch ke?.. korang jelah g.. kot ada yang pegi check new aircraft ke? korang gak yang pegi.. tapi klu ada briefing bodoh2, akulah yang pegi,ya?.. kot ada briefing kt Kelana Jaya, aku jelah calonnya.. ya dak?.. mcm tu?..



alasan?.. dorang xde transport.. habis tu aku ada transport??!! aku datang keja pun laki aku yang hantar.. balik pun laki aku yang amik.. habis tu laki aku xyah buat keja ke apa?.. keja ngangkat aku jelah..


klu dekat2 aku ok lagi.. aku buleh balik jln kaki.. tapi klu jauh? ko suruh aku naik teksi.. cuba try ko naik teksi tgk!


Wahai senior2ku.. cuba le ko nasihat kan dia.. buleh x???. cube le jgn ko asyik2 suruh aku.. asyik2 suruh aku.. klu ada quotation, cubalah ko suruh dia.. aku dah bnyk dah keja aku sendiri.. aku lah ko suruh jwb tepon.. aku lah kena buat yang SGM suruh.. aku lah yang ko suruh g briefing..


Apa specialnya dia?.. dia semata entertain P.S ngan family dia ke?.. keja lain dia xpayah buat ke?!!


Dia tu tepon berbunyi smpi nk pecah pun, jgn harap lah dia nk jwb, kau tau x???.. dia buleh syokkk lagi berborak.. dia buleh lagi buat dek..


Aku dah gila ni dek memikirkan semua benda nk aku buat.. aku ni jenis nk menjerit je klu aku marah.. skang ni aku tgh membaikkan diri aku.. aku tgh tahan diri drp meroyan.. aku tgh nk merohaniahkan diri aku..


Aku mungkin menyesal ckp benda2 ni semua lepas ni.. sb dia mg baik in term of berkawan.. she's a good friend, no doubt dan aku xblh lah nk masam lama klu aku berkerja ngan ko from 9-5..

Aku tau korang lagi suka dia compared to aku.. Xde sapa buleh pertikaikan tu.. tapi come on,lah.. A good friend will not do this to her friend,kan?.. bak kata org tua.. berat sama dipikul, ringan sama dijinjinglah,kan? aku tau ko hangin gaji aku lebih bnyk dari kau.. tapi aku dah proof aku bnyk buat keja dari kau and what i did definitely worth my salary.. xcaya kite sama buleh check kt reward galileo.. aku punya point kurang sikit je dari korang2 senior.. dan dia lagi kurang dari aku!!!


Aku harap sangat korang paham aku.. tolonglah.. aku pun xsuka nk meroyan xpasal.. klu korang tolong aku.. aku mesti tolong ko..

Ok?

No comments: