Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Tuesday, May 19, 2009

H1N1 dan tanah

Kan ari tu saya ckp nk g Hospital Sg Buloh nk buat appointment nk buat operation tu,kan?.. patutnya saya g 14hb hari tu tapi xdapek disebabkan hal2 yang xdapek nk dielakkan.. ingatkan.. hurmmm xdapek pegi hari tu maknanya.. xdelah.. entah bila2lah lagi nk g..

Tapiiii.. Ada iktibarnya...

'Seorg pesakit telah dimasukkan ke hospital Sg Buloh pada 13hb krn disyaki terkena penyakit H1N1'... kato berita tb3 pada mlm 14hb

Apoooo???@!!!!!

Alhamdulillah.. Allah tu Maha Besar.. setiap perkara yang terjadi ada hikmah disebaliknya..

Mcm hari tu.. mak sl bising.. saya xnk bawak dia g beli tanah utk pokok dia.. bukan xnk.. xde masa lah mak.. kan skang kite ni dah dekat akhir zaman dah.. salah satu tanda akhir zaman ialah masa dah xcukup2.. lagipun Hujung minggu hari tu pun kite dah g tido kt rumah ET kt shah alam lak.. ahadnya pulak kte terus g rumah chik nk tgk nenek pulak.. mana masanya,mak?..

Dari shah alam saya amik jln baru le konon yang lalu kg melayu subang ngan kota damansara tu.. mg le kt belah kanan jln tu bnyk nursery pokok bunga.. belah kiri xde..

tapi.. ngam2 turun dari hi-way tu.. dah xde jln lain dah rasanya.. saya dah tersalah pilih lorong ke apa?.. ttba je buleh lencong ke arah hospital sg buloh.. otw nk ke hospital sg buloh tu pulak ada bnyk org jual2 pokok bunga ni.. apa lagi mcm nmpk intan berlian.. mak sebok suruh berenti sb dia nk beli tanah.. ( buleh..?.. org lain beli tanah siap buat pinjaman bank lagi.. mak saya sempoi je.. byr cash lagi.. )
Maka termakbullah hasrat mak nk beli tanah utk pokok bunganya...

Kan?.. betul x saya ckp?

Betul betul betulll.. bnyk betul!!!

No comments: