Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Monday, July 6, 2009

Hadiah Parfume.. Ayang I bagi..

Hehehehe..

First of all.. kenalah ucap terima kasih bnyk2 kt my beloved toink.. sb dia dgn generous hatinya menghadiahkan saya 100ml Provocative Woman by Elizabeth Arden..

Thank you yang.. muaaaaaaahhhh muaaaaaaahhhh muaaaaaaahhhh muaaaaaaahhhh! hai lebeh2 nmpk?! bodek lah tuuuuuu..

Dlm bnyk2 perfume knp dia bagi Provocative?..

sendiri mau ingatlah.. botol provocative ni kan godang.. so, dia akan berfungsi sbg 1. botol minyak wangi.. 2. supaya senang dia nk ketuk kepala saya klu bnyk songeh sgt.. muahahahaha

Sorry le gambar gelap.. udahnya hengpong cap ayam.. asal dapat membuktikan pembelian.. cukup le, iya?..





Kekononnya perfume ni utk bday saya esok!!!! yes yes.. Happy Bday to me.. In advance.. tapi dia cam terexcited lalu terbagitau saya terawal.. saya.. apalagi.. terexcited nk dapat hadiah terawal.. heheheh.. nk dapat hadiah awallah.. hahahah.. sapa suruh bgtau saya awal2.. dah tau bini gedik.. padan mukaa..

dia pesan kt kawan dia yang g bawak group g Paris.. Parrrie nok.. sok sook.. mak xckp omputih lagi dah.. apatah lagi melayu.. Mak skang ni spekang french je nanti.. jadi start2 lah bukak kamus french yo?!.. iyolah tu.. yang tau cuma Bon Appetite.. itu pun sb dulu mkn kt deli france ada tulis kt menu dia.. hehehehiaahahaha... dasar melayu xsadarkan dirik!!!..

Anyhoooo.. mak mg sukalah dpt perfume ni.. pakai pun jimat2 je.. kenalah hargai laki sendiri bagi kan?.. bukannya senang..

Eh dahlah.. nk buatt keja..

Muahhh!

5 comments:

Syima Syaz said...

baw mcm mane?

zie.. said...

ida..
happy birthdayyyy!!
moga makin happy.. makin ceria.. makin sukses.. makin kaya.. hehe

Chic Mont said...

bau dia mcm.....?????

Flowery skit.. fruity skit..

Faham x?..hehehe

Chic Mont said...

Amiiiiinnn.. mg itu yang diharap2kan.. amiiiinnnnn..

Syima Syaz said...

paham2...hehe