Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Saturday, July 11, 2009

Semlm saya merajuk

ngan Ikmal..




Sy sakit hatilah dgn dia tu sb dia tu pemaleh nk klua.. nk klua mkn sma2 ke?.. jgn harap!Alasan dia sb lepas mkn dia nk kena ' berry ' dan dia xselesa klu berry tempat yang xbersih..

So, mmula tu cam xdapat nk terimalah alasan tu, paksa dia jugak.. tapi lelama cam kesian lak kt dia.. cam ada satu kes tu kteorg tapau nasi mkn kt tasik. Udahnya, sebaik sahaja selesai dia mkn, dia nk terberry..

kesian dia, ke hulu ke hilir mencari toilet.. satu penyeksaan nk tahan berry.. HAZAB!.. muagagaa.. KATA SAYANGGGG!

So, xnk lah seksa dia lagi.. xde le sangat saya mengajak mkn kt luar..

daripada ' xde le sangat ' terus ke ' xde langsung! '..

klu teringin sgt nk mkn apa2.. ngajak le kawan2 seperjuangan opis.. Fit ngan Ezrin.. kekadang K Zura pun join skali..

Tapi lama2.. xleh tahan.. walaupun mkn sesedap mana pun.. walapun semahal mana pun.. walaupun sejauh mana pun.. masih ada terlekat satu perasaan yang xblh nk digambarkan..

I MISSED MY TOIYOINK..!! I Want My Toiyoikkkk!

Nk ahag2 dia.. nk ngada2 ngan dia.. nk jalan2 pegang2 tangan ngan dia.. LINDU SGT NGAN DIA.. Waaaaaaaaaahuahuahauha..

Mg lah hari2 dia amik saya g opis.. hantar saya balik rumah.. tapi xsama..

Sudahnya dah xdapat nk tahan lagi gelora dijiwa ( gelora weeeehh ).. apalagi.. MOGOKLAAAHHH!!!

Tapinya laki aku punya sengal.. dia buleh buat deeeeeeeeekkkk je.. siap tanya knp saya buat hal? knp saya monyoik?..

BULEHHH?!! dey, kayu pun ada perasaan, ok?!!

Disebabkan sengal dia terserlah.. jadi saya straight-forward jelah.. bagitaulah kt dia semua2 yang terbuku dihati ini.. In the end, dek KATA SAYANGGGGG.. dia ajak lah saya mkn mlm tadi..

Yeeeeeaaaayyyyy! xg mana2 fancy pun.. kedai sebelah siam je..

baik tau i ni.. kesian kt laki sendiri.. g mkn tempat murah2 je.. kteorg mkn daging masak merah, telur dadar, kailan ikan masin, sup kosong je.. termasuk tapau mee hailam 1, semuanya rm20.50..

dah selesai mkn, blh?.. dia nk balik terus?!! hampeh betullah.. betullah org kata.. lelaki aquarius ni xde perasaan.. pentingkan diri sendiri! bencik!!! xsuka!

pastu saya paksa dia buat satu lagi round.. itu pun dia short-cut ok?.. jahat..bencik!

Tapi buleh lah daripada xde.. kang i tension2.. i cari je lah anak ayam lain,blh?! muahahahahaha...


p/s: ammar..jom dating!




2 comments:

Diana Ishak said...

sama la ngan hubby aku, asal abis makan je terus nak memerut. usus pendek ape??

Chic Mont said...

dulu penah gak dengar org potong usus sikit sb nk kurus.. tapi saya tgk En Wan akak kuruih yo?..

hmm.. KOMPOMLAH TUUUHHHH!