Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Wednesday, August 26, 2009

Dek disebabkan terpengaruh pompang si Peej

Saya telah mendaftarkan diri ke facebook.. to my surprise.. I love it very much!! sbnya.. saya dapat get in-touch with my old friends masa kt ITM dulu.. woohooo!!

Syook gile rasa mcm dulu2.. rasa mcm seolah2 masih zaman ITM balik.. rindu betul kt dorang.. pastu ckp pulak pasal hal2 lama.. fuiiiyooo... mg rindu habis lah..

Masing2 pun dah bnyk transform to one hell beautiful butterfly.. mg xkenal langsung lah.. berbeza betul..

dan ada yang sudi add saya.. walaupun saya xadd dorang dulu.. tsk tsk.. terharuuu.. yelah kengkawan satu class masatu kan bnyk.. manolah nk ingat semuo.. almaklumlah.. skang ni kan dah tuo... bnyk dah lupo.. tapi rasa suke sgt.. huahua huahauhauhahua..

tu lah pasal blog ni cam terbiar skit.. sb leka layan fb.. pastu leka layan kebun saya kt farmville tu.. sikit nk on laptop.. sikit2 nk on laptop.. mcm semlm smpi tetido2.. depan laptop sb pokok tu dah 99% siap.. kang biar lama2 dia mati.. sayang.. hehehehe.. oleh itu, jgn le mare klu saya lambat update.. nti cepat tueee.. heheheh..

Muah!

4 comments:

zie.. said...

welcome to fb ekeke.
farmville tak berapa best. cuma farm town lak :D

Chic Mont said...

yeke?.. hai hujung tahun ni buleh lah dpt award pekebun cemerlang nanti..muahahaha..

Syima Syaz said...

hahaha...bagus2..
mari kita berladang...

Chic Mont said...

mari kita ke ladang.. hoi! mari kita ke ladang.. hoi!.. teka dari filem apa?..

klu: cite p.ramlee