Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Thursday, August 6, 2009

"Surat untuk kekasih...(putus cinta)"

Someone has sent this to me thru email.. and i find it very interesting to share..


Tijah ingin memutuskan perhubungan dengan boyfriend orang putihnya...Dia tak sanggup bertemu muka, Lalu dia pun mengutus surat...surat tu macam ni bunyinya....

** saya translatekan BM dia.. muahahah **

' Hi, My motive write this letter is to give know you something...
Hi, tujuan saya menulis surat ini ialah untuk memberi-tahu awak sesuatu..

I WANT TO CUT CONNECTION US..
SAYA INGIN MEMUTUSKAN HUBUNGAN KITA..

I have think about this very cook..
Saya sudah memikirkan perkara ini masak-masak..

I know i clap one hand only..
Saya tahu saya bertepuk sebelah tangan sahaja..

Correctly, i have see you and she together at town with my eyes self..
Sebetulnya, saya ada terlihat awak dan dia bersama di bandar dengan mata saya sendiri..

You always request apology ' back back '..
Awak selalu meminta maaf lagi lagi..

I don't trust you again!!! My Friend speak you playthree wood.
Saya tak percayakan awak lagi!!! Kawan saya cakap awak main kayu tiga.

Now i know you correct correct play three wood.
Sekarang saya tahu awak betul-betul main kayu tiga.

so, i break off to pull my body from this love triangle.
jadi, saya putuskan untuk menarik diri dari cinta tiga segi ini.


I know this result i pick is very correct, because you love she ' very high ' from me.
Saya tahu keputusan yang saya pilih ini sangat betul, kerana awak cinta dia lagi tinggi dari saya..

so, i break off to go far from here. But i always love where also i live....
jadi, saya putuskan untuk pergi jauh dari sini. tetapi saya selalu cinta dimana jua saya berada..

Safe live......
Selamat tinggal.....

** haaaa.. apo golak2.. nmpk senang.. bopoluh yo lah nk mentranslate kan benda alah ni.. amacam?.. korang buleh buat lebih baik? silakan.. jgn malu2.. sila cuba.. tgk korang terer ke x?..**

2 comments:

Diana Ishak said...

camne la omputih tu leh suka kat dia eh...hehe

Chic Mont said...

huisyhh.. akak jgn tau.. seksi dia 8kali seksi dari akak..