Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Tuesday, October 4, 2005

macam2 cite..

masuk ni dah 2hari saya g keja ngan ieta.. naik keta savvy dia.. hehehe.. adik saya kata.. wah skang nih saya best fren xhingat!!! ngan ieta.. mengalahkan watie, ba ngan zam.. hahahahha.. lawak lawak.. uittt!!! jgn mengata ieta.. dia best fren saya!! hahaha.. hmm.. kesian lak.. dia tu ok.. ok sesgt.. cumanya dia suka noo bercerita ttg diri dia.. dan berulang2 kali.. other than that.. she's such a nice girl..

savvy.. hey, not bad tau.. 1.2.. got cd player.. cermin automatic.. left hand side signal.. adjustable seat.. reverse dia.. ke depan.. bukan ke blakang.. kekok gak memula.. bila bawak rasa cam bawak kenari.. rm0 down payment.. rm452 monthly for 9years.. 3times free service.. 2months free installment.. free astro except for installing.. not bad.. hmm..

hari ni sepatutnya Dani ajak saya klua lunch pukul 1230 tpi skang ni dah pukul 1234.. heh.. tadi dia tepon dia stuck kt federal.. hmm... saya ingat ok le.. klua pukul 130 pun xpe... rerupanya farid ngan wai ming nk klua pukul 2.. hmm.. xtau le..

No comments: