Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Tuesday, October 18, 2005

Apa kaitan Hijaukan bumi ngan video clip maroon 5?..

saya xpuasa!! hahahaha.. start smlm.. eleh xpuasa pun bukan buleh mkn pun... sama je.. rugi je xpuasa.. hmmph... tpi kan kolo kte puasa.. lapa tu mmg le lapa.. tpi rasanya xde le teruk sgt perasaan tu.. masa2 xpuasa ni.. rasa lagi teruk drp kolo puasa.. lapa bangat!!!!! huh..

hah.. saya nk cite ni.. hari sabtu ngan ahad hari tu saya g buat roadshow ngan ieta (cari duit raya, heheheh!!).. property auction roadshow kt macro shah alam.. saya xtau menda pun.. berdiri kt situ.. distribute flyers.. hahah.. tersengih cam kerang 'wangi'.. tpi jgn xtau.. ramai gak yg interested tau.. yelah cam ada satu rumah tu.. kt U5, rumah dia besar.. 1045 sq ft.. tpi harga dia cuma RM67,000 ++ je.. huiyooo... tpi apartment le.. tpi tkt2 je.. baguskan?.. kolo xpun kt sek9 blakang concorde.. ada town house besar gile.. 1900++ sq ft.. harga rm177,000.. fuiiii... hahah..

tpi jaga benda tu sekejap je.. yg lebih nya merayau2 kt dlm macro.. giant.. g rumah watie sat.. tgk itu tgk ini.. macam2 benda ada..

sebnanya.. roadshow tu start pukul 10.. tpi kiteorg telah memecah amanah dan smpi pukul 11!!!!.. hahaha.. sbbnya.. ieta,lah!!.. dia yg suruh lalu ikut kota damansara.. sbbnya ada kedai bunga sepanjang jln nk menuju ke big plate tu.. hampir semua kedai tu kteorg masuk.. ieta mcm org gile membeli pokok2 bunga tu.. saya takk.. hehehe.. :lol: yelah.. saya ada beli tpi sikit je.. 2bunga purple ngan satu bunga pink+putih utk digantung,, lagi.. 2pokok hati-hati warna merah ngan hijau.. sama ngan satu bunga macam daisy warna pink.. utk letak kt bawah.. hehehehe.. tpi xleh nk lawan ieta.. dia champion.. masa hari selasa.. dia beli kt pasar malam kt taman dato senu.. abis RM50... hari jumaat tu dia beli kt pasar malam bandar baru.. habis RM40.. hari sabtu.. tempat pertama tu dia abiskan RM30.. tempat kedua tu.. RM20.. hari ahad.. rm30 lagi.. macam org gilak.. rerasanya dia nk jadikan rumah dia taman negara le.. ahhaahha.. tpi bunga2 yg dia beli tu mmg cantik.. saya xleh nk beli bebnyk.. sbb mak saya dah sebok.. saya lak balik malam.. xde sapa nk jaga.. nanti kesian dia mati..

hmm.. jaga benda tu.. smpi pukul 8 sepatutnya.. tpikan puasa.. jadi masa hari sabtu tu.. kteorg tutup pukul 6.. sbb nk g buka McD kt sek9.. dah lama xmkn.. saya dah lama teringin nk minum coke.. saya order yg large punya.. habis!!!.. hahaah.. ramai gak ye bebudak remaja berbuka kt situ.. bila tgk dorang dah rasa sgt saya ni dah tua.. huhuhu.. sedeynya.. masa hari ahad lak.. buka kt macro je.. ada kedai mamak baru kt situ.. mkn.. nasi putih.. kuah campur.. ayam goreng.. sayur kobis.. papedem.. coke.. rojak.. hahah.. bnyk sungguh saya mkn.. hahhaha... food dia ok le.. tpi pedas bangat kok.. hmm.. makan, satu kebahagiaan bagi saya.. hahaha..

petang ni lak.. saya nk g mkn kt planet hollywood.. sebnanya.. watie g ngan kengkawan opis dia.. tpi k yat suruh ajak saya.. memula kata rm29 hengget je.. saya kata biar betul.. saya dengar watie tanya kwn dia.. kompom.. rm29hengget... pastu saya ajak le ieta.. saja jelah.. buat geng.. mana tau watie bz ngan kengkwn dia.. atleast saya ada ieta (buleh camtu.. teruk,kan?..) nk pulak dia.. pastu 2-3hari lepas tu.. watie kata.. sebnanya rm43.. hah.. tulah.. xkan le planet hollywood rm29 je.. kolo rm29 je.. jgn harap le ada space.. k yat kata.. dia blanja rm30.. balance sendiri baya.. hahaha.. itu sudah bagus... hahaha.. lagi?.. nk cite apa? hmm... ieta ajak buka kt westin a week before raya.. dia dpt 1/2price.. jadi rm30hengget je.. hmm.. buleh gak.. tgk le..

semenjak saya habis itm.. saya dah jarang hafal lagu.. tgk video music.. tpi satu hari tu.. jadi keja saya nengok.. back 2 back video music.. ada le lagu The reason, hoobastank.. sllnya saya tgk part lelaki tu tgk gf dia kt seberang jalan.. pastu gf nk melintas tetiba je dia accident.. pastu saya dah xtgk.. saya assume.. yg lelaki tu buat lagu utk membagitau gf dia.. yg dia dah berubah sbb gf dia tu.. tpi xsempat nk kasi tau.. tetapi.. bila saya tgk lagi.. tetiba je lelaki tu masuk dlm kedai.. merompak.. buka peti besi semua.. amik satu red ruby.. tetiba je saya jadi confiused.. aik.. kata dah berubah.. napa lak g merompak.. pastu tgk lagi.. tetiba je nmpk dorang satu group + gf tu.. tgh dok lepak2 gelak2.. meng'cherrish' the beauty of that red ruby.. aik.. ada lak pompuan tu.. bukan ke dia accident.. dah mati.. pastu tetiba je tunjuk kt pompuan yg terbaring kena langgar tu.. dia bukak mata.. bangun naik moto.. pastu blah.. camtu je.. hahahha.. rerupa nya.. dorang plan benda tu.. sbb nk merompak red ruby tu.. hmm hampeh.. xde kena mengena langsung ngan lagu.. entah apa2 entah.. tpi best.. heheheh..

ada bnyk lagi video clip yg entah apa2 entah tpi best.. cam cool, gwen steffani.. she'll be loved, maroon 5.. etc etc.. xtau apa motif.. tpi menarik.. vc dorang tu semua.. heheh.. hah.. puas hati.. bnyk dah saya cite dah ni.. mesti korang rasa nk muntah dah membacanya.. hhahaha.. daaaa...

No comments: