Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Tuesday, October 4, 2005

yeke?.. tipu niiiiii?!

esok.. puasa.. jgn xpuasa.. hehehe.. hmm.. pelik,kan?.. sll nya.. bila xmkn pagi pastu lmbt mkn tghari.. kepala saya mesti cam nk pecah.. hantuk kt dinding pun xrasa.. tpi bila puasa.. ok je.. bagus,kan?.. itu lah kebesaran tuhan.. bulan ni.. bulan mulia.. hantu syaitan semua kena gari.. kena kurung.. jadi mmg xde alasan xpuasa sbb kena goda dek syaitan.. alasan yg betul ialah diri sendiri yg sebnanya 'bertanduk'.. heheheh.. tpi kan ke hantu syaitan kena kurung,kan?..


mak saya pernah cite.. masa tu bulan posa lah.. masa tu nenek saya xde rumah.. tinggal dia ngan chik saya.. tetiba je.. nenek saya ketuk pintu suruh chik saya bukak pintu.. mak ngan chik saya pelik sbb suara nenek saya lain.. xlama lepas tu baru betul suara nenek balik.. bebetul.. hieee.. takutnya..

heeee..

No comments: