Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Tuesday, October 11, 2005

lagi cite pasal raya

saya xde benda nk cite.. tpi rasa boring.. perut lapa sgt ni.. dah rasa nk gastrik dah.. xlah.. saya bukan buat alasan xnk puasa lah.. saya masih lagi berpuasa.. belum bukak lagi lah.. tpi perut saya rasa pedih.. hmm..

saya dah shopping baju raya dah.. kt kamdar chowkit.. heehe.. saya ada ajak ieta g sama.. dia xnk.. dia kata kolo kt chowkit xnk lah.. hmm... apa lah.. apa salah nya shopping kt chowkit.. walaupun kt luar ramai 'pelancong'.. tpi dlm kedai.. kosong.. senang skit nk shopping.. pilih2.. fitting room pun kosong.. drp g kt jln tuanku abdul rahman.. luar kedai ramai org.. kt dlm kedai laaaagi ramai org.. sesak.. macam tahun lepas.. 3-4kali saya round cari parking xde.. teruk betul.. dah le semua jln ditutupnya.. nk g sogo.. tgh sale.. lagi le teruk.. lagipun mak saya xlarat nk jln jauh2..

sebnanya saya xde le heran sgt nk beli baju baru.. sbbnya.. pakai baju baru 2-3minit.. pastu sebok melayan org.. basuh itu basuh ini.. panaskan itu panaskan ini.. rimas le.. hmm.. langsir pun xpotong lagi.. xjahit.. xtau bile nk buat.. weekend ni xleh.. ada aktiviti menambah duit raya ngan ieta.. weekdays.. penat le.. xlarat.. tpi nmpknya kena paksa jugak le.. hmm.. kuih lagi.. saya tiap2 tahun wajib buat coklat chip.. hahaha.. kuih wajib.. sbb senang.. hahaha.. eh sorry le.. watie ngan zam tgh sebok me'msgr ' saya.. xde keja le tu.. ok.. bubbyeee..

No comments: