Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Wednesday, October 5, 2005

Oittt.. jgn xpuasa!

skang ni dah pukul 1232.. sll nya waktu2 camni tgh ber'messenger' ngan ieta.. tanya dia bila dia nk klua.. hmm.. dak dik duk..

Tadi mak tepon. Dia ckp Cik Man nk dtg petang ni pukul 3 ngan keluarga nya.. ET, Chitiyo ngan K edah.. sepatutnya mak nk masak.. masak lemak rebung ngan daging.. tpi cik man xmkn rebung.. jadi kena tuka menu.. mak saya kata nk masak ayam masak lemak ngan ayam goreng kicap ngan telur dadar ngan timun.. pastu dia nk masak agar2 skit.. pastu dia nk suruh saya beli kuih bila saya balik nanti.. hmm.. kreuk kreuk..

hmm.. bulan2 puasa ni.. saya suka minum sirap selasih.. hmm.. syok nya.. gulp..

bebulan puasa ni.. otak xdpt nk pikir benda lain.. kuk kuk.. kosong pala saya ni.. hmm.. teringat lak pagi tadi sahur saya xlalu nk mkn nasi ngan sambal ikan bilis goreng ngan telur masin.. skang ni terasa lak cam best je sambal ikan bilis tu,ye?.. hmm.. air kopi.. tadi saya xhabiskan air kopi tu.. slurp!!!..

arghhhhhhh!!!! tensen nya!!!!

bulan puasa ni.. saya masuk pukul 830 balik pukul 430.. tpi ieta masuk pukul 8 balik 5.. mmg dia balik lambat.. sbbnya dia masih dpt 1hour lunch break.. dan dia mmg ratu masuk lmbt.. dia masuk sama cam saya tadi pukul 820.. hmm..

ngantuk lah pulak.. hmmm

No comments: