Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Tuesday, June 2, 2009

1.4.3!

Ada satu hari tu.. saya temankan Ikmal ke KLIA.. dia nk kena bagi barang kt pax dia.. kena ada kt airport pukul 12.30..

memula plan nk bertolak pukul 10 sb xnk rush2.. tapi pukul 9 lebih dia dah call, kata kena klua awal sb dia nk kena g office dulu nk amik barang.. wokeylah.. no prob.. saya pun mg dah nk siap dah.. xpayah nk mekap beriya pun.. sb bukannya klua dr keta pun.. Ikmal g jumpa pax tu sekejap sementara saya tunggu kt keta.. xparking kt parking pun.. kt tepi jln yang tempat drop off pax tu je..

Siap2 je terus g amik dulu Ikmal kt rumah dia.. pastu g office dia.. tgu dia amik barang.. tapi tunggu punya tunggu punya tunggu.. sikit punya lama.. dah pukul 10.30 dah.. tepon dia tanya apsal lambat sgt? dah pukul 10.30 dah.. dia jawab apa ntah xdengar.. buleh?.. gile?! tanya.. tpi xdengar jawapan.. confirmed! jiwa kacau! haha.. sebnanya.. saja nk marah dia je.. sb dah lama nooo tunggu.. sakit pungkok dah..

Xlama lepas tu dia smpe.. barang tu ropha eh sepcuk envelope je.. humph hammpes! malas nk bebel bnyk.. off we go!

Oh! sebelum g opis Ikmal, kteorg dah singgah dulu beli nasi lemak kt tepi flat sri terengganu.. sb Ikmal kata nk singgah mana2 mkn.. so, smpi kt Petronas yang lepas tol tu, kteorg berenti makaaaaaannnn!!!! dah ghupe org merempat dah.. mkn xde pinggan.. minum xde cawan.. ciannnyyyeee.. basuh tgn pun dari botol mineral.. cian,kan?.. muahaha.. bukannya xde paip.. tpi malas nk jln.. kih kih kih.. hai.. lah gemok!!

Hm, bila dah gerak awl.. time pun bnyk lagi.. janji pukul 12.30.. tapi smpi airport dlm 12.15 mcm tu.. ( awal sgtlah,kan? )..sbg seorg melayu walaupun datang seminit lebih awal kire pencapaian yang xterhingga tau.. buleh dapat award.. jgn main2..

xlama tunggu Ikmal bagi brg kt pax tu.. pastu kteorg nk kena g KL Sentral lak.. dia nk kena issue ticket golden holidays lah pulak.. udahnya.. dia xkasi parking.. dia kata sekejap.. udahnya berpusing le teman mencari port yang baeeeek punya! akhirnya jumpa le satu tempat ni.. dihimpit oleh 2 keta merz.. kekonon.. sang kancil saya pun geng lah ngan dorang ni..

Tapinya.. tunggggggggguuuuuu.. dari minyak penuh smpi setengah dah.. xsiap2 lagi.. sekejap kunun!!! ada tu smpi terlelap.. yang xsyoknya.. bila terjaga je.. nmpk org tgh tgk saya.. yelah dorang risau.. kot2 saya terpengsan sb terhidu bnyk gas entahapabendaentah.. pastu matikan enjin.. bukak tingkap sikit.. sikit gile sb takut org buleh masukkan tangan bukak lock ke?.. buleh tuju pisau kt saya ke?.. risau gak.. org skang ni bnyk yang xbetulnya..

tapinya.. masa tu dah pukul 3lebih.. panasnya ya Rabbiii.. meleleh semua tempat yang buleh berpeluh.. habis semua lemak cair tau.. dah rupe sauna dah.. xsiap2 lagi.. pastu entah knp bila Ikmal call tanya saya ok ke x? sb ticket xsiap lagi.. ttibe je jadi syahdu.. ttiba je rasa xpatut Ikmal biarkan aku sensorang kt dlm keta ni.. ttbe je rasa dia tu kedekut, xsayang kt saya sb demi nk jimatkan rm3.. sanggup dia biar sy berpanas..

Bila dia tanya2 kt saya.. saya diam je.. pastu dia risau kt saya,kot?.. ttiba je dia ada kt tepi keta.. eh, tau pulak dia ktne saya parking?.. pastu.. entahlah.. tulah saya sayang sgt kt dia ni.. dia pandai pujuk saya.. dia amik handkerchief dia.. lap muka saya.. lap tengkok saya.. surh saya hembus hinggus tahan nangis tadi.. hehehehe.. suke sgt bile dia buat mcm tu.. dia belikan air.. i like.. 143 darling!!! muah!! tetiba je dah xrasa panas.. tetibe je dah xrasa sedih.. heheh.. godik eeehhhh..

pastu dia kata dia nk beli pokok buluh.. ala yang lengkok2 tu.. yang sl hiasan atas meja tu.. dia nk cari area petaling street.. pastu entah.. tetiba je xjadi.. GILO!!

hmm.. tu jelah.. pastu sy hantar dia balik.. pastu saya pun balik rumah.. sekian.. habis..

Hahahahahahah...

No comments: