Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Wednesday, June 24, 2009

Marilah berjogetttt..

Hai.. lama xupdate.. Sorry le, bz skit..

Ada masa nih, buleh le nk ngumpat2 skit..

Ok. Mcm ni..

Smlm pagi tadi budak accounts bagi slip gaji.. yes,people.. lately kteorg dapat gaji awal.. SANGAT awal.. sb CEO dah pesan kt accounts klu buleh klua gaji TEPAT 25hb supaya ngam2 30hari supaya xdelah yg off hujung2 bulan sb xde duit nk datang keja.. muahahaha..

Back to my budak account yang bagi saya slip gaji..

saya dapat 2slip.. mg sl bbdak accounts ni.. suke nooo postpone bagi slip gaji.. banyak nooo ke keja nya?.. haipp.. jgn sentuh pasal bbudak account ni.. nti taiko dia marahh.. upppsss.. terlebih sudah.. so, saya assume, 'oh, itu slip utk bulan lepas skali.' dan saya ada habit bukak slip gaji.. saja nk feeling kekonon ada admirer bg surat kt saya lah.. gila lame.. hahaha..

dah alang2 bukak tu saya baca2 le skali.. manatau ttiba management bermurah hati nk UP gaji saya tanpa memberitahu saya ke?.. kekonon surprise..

SKALI..

mg surprise daaaaa...

SEKALI!

GAJI SAYA DAH NAIKKKK, daaaaaa!!!!

HAPA?!!!

walawehhh... ini lagi syok daripada mkn aiskrim wall's durian runtuh ni.. dah siap gelek gerudi ala inul dah ni.. sekali terperasan..

Eh, bila masa bapak aku tukar nama nih???!

SKALI.. salah slip daaaa.. org lain punya lah..

SKALI?!!! si TOOOOT punya..

HAPA?!!!!

GAJI DIA LEBIH DARI SAYA?!!

Xbleh.. xbleh.. xbleh jadi nih..

Mulalah flashback2 org perli2 saya bila saya refuse buat keja.. sindir2 saya bila saya suruh dia suruh org lain buatkan keja tu.. flashback pasal dorang sentiasa mengingatkan saya bhwa saya baru masuk tapi gaji lebih tinggi daripada org yang dah lama keja sini..

dan menyebabkan saya berkerja cam xcukup tangan.. xcukup otak nk berfikir lalu menyebabkan blog saya ni xberupdate.. wah.. buleh?! dahlah menyalahguna kemudahan opis.. lagi nk salahkan keja.. muahahaha..

Hai, xtaulah kenapa? bbudak kt opis ni.. suka noooo.. ingat saya xde keja.. bila saya bukak mailbox, berYM, berblog maknanya saya xde keja..

HELLOOOOOO??!! aku buat camtu kira cam spa treatment utk otak akulah.. sb otak saya ni dah memberontak umpama bbudak sekolah memberontak sb makbapak dorang xbawak dorang bercuti kemana2 masa cuti skolah.. macamtu lah.. lebih kurang..

sbnya klu ttba saya kejung kt sini sb otak saya black-out,mcmne? korang nk tanggung ke?.. confirm korang xnk tangggung.. baik korang guna duit tu g bawak anak2 korang g bercuti,kan? tau dah..

udah2lah tu.. penatlah..

lagipun korang ni xnmpk ke?.. dia tu xde keja langsung.. datang keja lambat.. dah lambat g breakfast lagi.. g toilet lah.. what what lah.. hiiiiieeeee...

dah tu.. salah sendiri xissue ticket passenger sendiri pun nk salahkan saya xingatkan dia, buleh?! padahal sebelum saya balik saya dah remind kt dia suruh issue.. dia sendiri yang kata nk issue esok.. skali flight passenger esok PAGInya.. pastu dan dan esok PAGInya dia blame saya apsal xingatkan dia flight passenger dia pagi..

BULEH?! Klu korang, korang rasa xnk tepok dahi sekali ke?.. alaaa, mcm klu tv kite ada problem.. gambar xclear ada garis2.. kita akan tepok2 mesra tv tu.. haaah. mcmtu lah..

Hm.. alhamdulillah lah ada laki yang berfikiran waras.. dapat menasihati saya.. luv u toink..! wahh ttba nk promote laki sendiri..

jadinya.. klu dia si toot tu buleh buat xtau, buat deeeekk je pasal semua benda.. aphal lak saya xbleh buat,kan?..

Apalagi..?

'MARILAH BERJOGET.. MARI BERJOGETTTTTT!!'

p/s: guys.. saya mg mcm ni.. meroyan pada waktu kejadian je.. bila kemudian2 kamu2 semua nmpk saya comolot ngan dia.. maknanya saya dah ok.. saya dah lupakan semua kejadian2 yang telah berlaku.. buat sementara waktu.. so, buat xtau jelah.. 'I am a complex person'.. just ignore me. Thanks.

No comments: