Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Wednesday, June 17, 2009

Mkn di Subway, Times Square

Hari Jumaat hari tu.. Ezrin ngajak ke Times Square sb membership card utk bowling tu dah siap.. so amik le kesempatan utk mkn kt sana.. yelah boringlah nk mkn dekat2 sini.. benda yang sama je..

Sebelum g amik card tu kenalah mkn dulu.. amik tenaga.. dan dalam bnyk2 kedai, kedai ni le yang menjadi pilihan..

SUBWAY!!


Segan nk masuk.. monyet! hehehe.. sb xtau nk order apa.. tapi.. jgn risauuu.. kt kaunter dia ada tulis step-by-step cara2 nk mengorder..

1. Choose size roti 1foot ke? 6inches?.. lepas tu ada le 4jenis roti.. wheatmeal, italian spicy, garlic with oregano dengan apa ntah lagi satu.. tapi yang biasa punya.. saya amik yang oregano tu

2. Choose filling ( dia panggil filling ke?.. entah xtau. maksudnya apa nk letak kt dlm roti tulah ) saya amik subway club punya.. dia letak chicken ham dengan turkey ham kot.. lepas tu sayur.. saya letak tomato, lettuce, onion, pickle..

3. Choose sos.. saya suruh dia suggest nk letak apa.. dia letak mayonis, mustard, 1000 island dengan cili sos

4. Nak amik set ke x? ( set ada option sama nk chips ke cookies + drinks ) saya amik yang set punya.. saya amik chips.. saya ingat chips tu kentang goreng.. rupanya keropok kentang yang dlm paket Jack and Jill tu.. cisss..

Senang,kan?.. tapi sudahnya bill saya RM13 ke RM17!!! hamik kooooooo!!


~ tempat mengorder ~

~ tempat mknnya.. bila saya duduk and saya tgk depan, tempat ni lah saya nmpk ~


~ bila saya pusing belakang, ini lah rupanya ~

~ ini lah hasil 'order'an saya chicken and turkey ham ~

~ nmpk sedap,kan? ~

~ xterliur lagi ke? ~

~ Ezrin maintain kiut ~

~ Fit, tolonglah.. posing samo yo.. baik xyah amik gamba ko.. cut and paste je ~

~ hah baru lain sikit.. sedap beno ye mkn? mkn elok2 ye,Nak ~

~ tengok saya punyaaaaa ( sandwich ) ~

~hahahah.. klu dah mcm tu ropa mknnya, klu xsedap.. xtaulah.. ~

7 comments:

zie.. said...

ida..
mmg best ek dia nya sandwich. kat area rumah ni ada 1. tapi tak sempat2 nak singgah.

Chic Mont said...
This comment has been removed by the author.
Chic Mont said...

SANGAT,ok! dan yes,mg SANGAT membengkok kan poket membelinya.. tapi once a while xpelah kottt..huhuhuauhauhauh

Syima Syaz said...

sedap ke?
tak pernah makan kat subway lagi..
skrg kena kontrol duit,tapi makan still kena ON!hehe

Diana Ishak said...

ohhh..series dah lama tak makan subway.
tapi kalau makan, plis no vege, no mustard, no ketchup..no no no no.


bread and meat only.

cam kampung eh aku ni?

Chic Mont said...

Syima Syaz,
Ok ok je,kot.. yang buat dia lebih sedap sb dah bayar lebih skit.. klu x, samo yooo.. muleh?.. hhahahaha..

Chic Mont said...

K Green Appleeeeee...
K Diiiiii.. terharu nih.. K Di mencemar duli... huhuhuuhu!

Haloh,klu ni xnok tu xnk.. baik mkn burger otai yo.. huh.