Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Thursday, June 11, 2009

Nama saya Jangan..

Reallylah..

Bila org kata JANGAN, maksudnya janganlah.. bukannya saya malu2 tapi mahu..

I really mean it.. DON'T!

Xpaham? sila bukak kamus.. xkiralah mana2 kamus.. jgn le check kamus zimbabwe.. hogak2 lah,kan?.. pastu cuba check apa maksud JANGAN..

Xmampu nk beli kamus? cuba check kamus online.. ada x? Server down?..

Meh sini.. meh aku tepok dahi ko skali.. tgk ko buleh ingat ke x maksud jangan..

Jangan salahkan saya klu dahi jadi macam ni..



Sb saya tepok bukan guna tangan.. buat sakit tangan yo.. saya tepok guna kayu hoki.. eh bukan kayu hoki.. sb kayu golf diperbuat drp kayu. Kite guna kayu golf lah.. kayu golf kan dr BESI! silap2 dapatlah pinjam yang platinum punya.. wwowooohhh. syok ooo.. dapat dahi mcm ni pun dah kira bagus.. kot bersepai?..


So, cite bnyk pun xguna.. sendiri pun dah besar.. paham2 jelah..


so, anak2.. moral of the story is...




JANGANNNNN!

2 comments:

Syima Syaz said...

ape yang jgn?

Chic Mont said...

haha.. jgn buat apa yang org xkasi buat!.. org skang ni ntahapa2ntah.. lagi org larang lagi nk buat..humph!