Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Wednesday, June 17, 2009

Makan di TGI Friday

Setelah penat mengajak, menjemput, membodek Ikmal, akhirnya berjayalah sudah saya menyeret Ikmal ke TGI Friday.. xjauh.. dekat je opis saya..

Ikmal ni xreti nk mkn 'benda bukan2' ( term dia ) ni.. tapi,kan..

'Nasi Lemak buah bidara,
Sayang selasih saya luruhkan,
Buang emak buang saudara,
Kerana sayang dia nk mkn kt TGI, terpaksalah Ikmal turutkan..'

**Muahahahah.. gelak tekan perut gile smpi golek2 kt lantai..**


So, lepas opis.. naik unta belaan Ikmal.. TGI, here we come!!


masuk2.. cam cuaklah.. almaklumlah.. xbiasa.. lagipun sl g ramai2.. buleh blagak cam biasa2.. ni berdua je.. Ikmal lagi lah xbiasa g tempat camtu..

Tgh terjengok2 mcm nk merompak.. ttba je ada org greet dan usher kteorg masuk.. duduk2 je dia hulur menu.. tgk2lah menu tu.. hai. selama ni datang xperasan pulak reghenya paling murah rm20++ for each dish.. huhu. tiannya tayang taya kena byr mahal2.. huhuhuhu..

tapi bila tgk gambo mkn2an yang syangat syedap dah xnmpk dah harga2 tu semua.. hmm.. nmpk pulak salmon mcm berjoget2 memanggil2 saya mengordernya.. cannot resistlah nmpk bgitu yummmmeh!! so orderlah..

meskipun nak tergeliat lidah menyebut nama mknannya.. saya tabahkan hati mengordernya.. tapi kesudahannya... SALAH ORDER,lah wehhhh!!!! bang'ang!!! org nk order yang dengan pasta tu.. ini dia bagi yang dengan saladlah pulaaaaaakkkkk!!!!! huhuhuhuhauhauhauah.. saya ingat waitress tu salah amik order.. ghupenya.. saya yang salah order.. beng sungguh!!

Nak buat camne lagi.. salah sendiri.. mkn jelah.. selain tu, saya ada order entree platter tu.. kt dlm dia tu ada drummet, baked potato, cheese menda ntah.. tapi sangat sangat suke! apatah lagi Ikmal xnk join.. saya mkn sorang!! oh syurga... bahagianya hidup.. aaaaaahhh..

dan nasib baiklah salah order sb mkn salad je perut dah sangat ponoh ( penuh ) imaginelah mkn pasta.. waaaahhh klu saya paksa jugak masuk hospital lak jawabnya..

TAPI! disebabkan sangat excited nk mkn smpi lupa nk amik gambar mknan.. cuma sempat amik gambar sementara menunggu mknan smpi je. ngeh ngeh ngeh..

pastu Ikmal tergoda tgk gambar coklat kek yang ada vanilla ice cream atas dia.. hmm sedapnyaaa.. tapi disebabkan lambat sangat.. Ikmal tapau,buleh?.. gilo! saya pulak last2 order satu cam.. camne nk cite ya?.. dia cam mousse yang dlm cawan shot tu perisa mint! hahaha gile.. tapi cam pelik.. cam mkn ubat gigi.. hahahaha..

Total bill is RM109++.. gile mahal! mahal konon.. mkn gile bnyk.. mahal!





~ bukti pembelian ~





~ yang, awat hidung camtu dah rupe cik mang ( ki ) ~




~ dah biol ke sb bayo bnyk2?.. heheheh ~



~ tgk ice lemon tea dia.. sangat besar dan sangat sedap dan buleh direfill foc.. wohoooo! ~

Moral of the story.. saya sangat bahagia! tq darling...!MMMMMMMuah!

No comments: