Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Tuesday, June 16, 2009

Jelmaan Hulk Hogan!

Amaran: Cerita xde kena-mengena ngan tajuk.. Tajuk adalah sebagai hiasan..
Saya ni ada satu tebiat.

Bila badan saya mengalami perubahan suhu, mcm klu saya dlm opis sejuk2.. pastu saya klua g mkn.. panas merahang.. badan saya akan timbul bintik2 merah.. kekadang menakutkan.. H1N1,kah?!!!

HAPAAAAA?!!!!


Xcaya? sila lihat gambarajah..



~ sila abaikan bulu roma yang bersepah2 ~


Scary,kan?..

tapi ada satu kes ni.. masa tu saya kt rumah, EL. Tapi ttba teringat ada satu case pending.. ingat nk mintak satu budak baru kt opis ni.. Masya-Allaaah, betul2 mencabar perasaan dan nurani..

Normally I would just shout and scream to get my message thru tapi this time around nk mintak tolong org,kan? xkan lah nk jerit2.. terpaksalah menerangkan dengan penuh sopan dan santun smbil menghentak2kan kepala ke dinding kayu rumah saya.. Nasib baik le xroboh.. klu x, dah rupa garage keta le rumah saya, xberdinding..

Kekadang tu terpikir.. keturunan apa saya ni.. biawak,kah?..

pikir2pikir.. Mungkinkah?!



CICAKMAAAAAAAAAAAAAAAN!


No comments: