Me

can be contacted through sms/whatsapp 019-2382395

Thursday, June 4, 2009

Sorry Seems To Be The Hardest Word

I don't think it is necessary to say it.. especially to my closest friend and to my loved ones..

and to make it fair.. I don't like people to apologize to me too.. ' I don't need ur apology, I just want u to fix the thing..' I would say..

Tapi.. pagi ni.. I came accross this situation where I felt very bad.. and I really need to apologize..

Then, I just thought, what the heck.. apa lah salahnya klu kite meminta maaf.. lepas minta maaf.. saya pun rasa lega skit.. hati pun rasa tenang sikit.. sikit je.. sb saya tau.. dent is already been made pun.. klu nk betulkan pun kena ketuk lagi..

tapi.. atleast leher pun xrasa terjerut sgt.. and I bet.. org tu pun rasa ok le sikit kot.. sejuk skit hatinya kot?..

entahlah..

kesimpulannya.. klu mintak maaf.. duit gaji pun xkena tolak pun.. badan ko pun bukannya lebam2 pun klu mintak maaf,kan?..

Jiwa kau pun lebih tenang..

so, apa salahnya,kan?..

ye x?

No comments: